« Ana Sayfa | Dungen Bağlama Solo » | Barok Jens » | Pandacılar sizi » | Till There Was You »

Çimlere Basma Julie

Al bir tane daha Kanadalı kadife sesli kadın. Yavrum Julie Doiron, Polaris Müzik Ödülü'ne de aday gösterilmiş bu sene. (Patrick Watson kazanmış ödülü.) Ben sevdim kendisini.

Julie Doiron - No More (Woke Myself Up LP - 2007)

Julie Doiron - Dance All Night (Goodnight Nobody LP - 2004)

Julie Doiron - Wintermitts (Heart and Crime LP - 2002)

Julie Doiron - Ce Charmant Coeur (Desormais LP - 2001)

(Bu mp3'lerin hepsi Julie Doiron'ın resmi sitesinde var, hatta ben yazı çok uzamasın diye hepsinin linkini koymadım buraya. Aklıma gelmişken, Julie Doiron myspace, ve hype machine'deki Julie Doiron şarkıları.)

Labels: , ,

Özellikle No More'u pek beğendim. Ayrıca "albüme adını veren şarkı" I Woke Myself Up güzel, hoş.

Post a Comment

Kimler Kimler

konuş!



ajans haberleri