« Ana Sayfa | Çocuklar iyi » | Sen kimin maşasısın? » | Vurulur mu ama? » | Yelov Melov » | Islıklı şarkılar, i » | İdare Lambası » | Tebeşir Tozu » | Hava güzel, kızlar şahane » | Ustam buraya 3 çay » | Gülle Çorbası »

Alemci Mücrimler


Myspace'lerinde müziklerini alternative/rock/blues olarak tanımlayan güzel grup The Fun Lovin' Criminals'a nedense önceden eğilmemiştim. Hoş şimdi de uzuun uzun anlatmayacağım. Abiler 1995 yılından beri (Fun Lovin' Criminals) ortalıktalarmış. Birkaç tanesi toplama olmak üzere 10 tane "release"leri bulunuyormuş. Şarkılarında bolca hip-hop vokale yer vermelerine karşın benim beğenmem de ilginç oldu aslında; zira hiç sevmem ("Valla abi, bi Gorillaz bi bunlar" desem yeri). 2003 yılında Türkiye'ye festivale gelmişler, "abi adamlar muhteşem, süper eğlendik, patladık eğlenceden, götümüzden yaş geldi" diyen var, "pffff çok sıkıcıydı" diyen var. İzlemedim ben. Dinleyiniz, bakınız:

Love Unlimited (100% Colombian, 1998):



Blues for Suckers (Fun Lovin' Criminals, 1995):



Scooby Snacks (Come Find Yourself, 1996):



Resmi siteleri sayılabilecek yer
Myspace
Hype machine
Elbo.ws

Labels: ,

Bir yandan, bugün hangimizin hayatını Barry White kurtarmadı ki?

Sen çok yaşa Barry White diyebilir miyiz tolgacığım?

Neşemize, keyfimize göre "Su gibi aziz ol Barry White" bile diyebiliriz. Adamın soyadı gerçek soyadı mı acaba, merak ettim şimdi.

Değil bence ya. White diye soyadı mı olur. "Beyaz" olur, o ayrı. Ama White'dı, Brown'dı, sahte bunlar. Kanma canım.

Ehah, öyle mi diyorsun Ayçacığım. (Bu bir soru olmadığı için sonunda soru işareti yok, evet). Adam bir de zenci olunca (zenci deme siyah de, politiklikorekt ol) insan bir kıllanıyor, sahtedir bu kesin, bir şeyleri protesto etmiştir Barry abi diyor. Kanmıyorum yavrum, teşekkür ediyorum bu nazik yanıtın için. Mister Brown goes to the seaside.

Araştırmacı gazetecilik daima sonuç verir. Barry White'ın tam ve gerçek adı: Barrence Eugene Carter. DAN!

Ehahahaha, çok güzel. HIN!

Post a Comment

Kimler Kimler

konuş!



ajans haberleri